Skip to Main Content
Search for:
ИНФОРМАЦИОНЕН ПОРТАЛ ОТНОСНО МОБИЛНО ОБУЧЕНИЕ И МОБИЛЕН ДОСТЪП ДО БИБЛИОТЕЧНИ УСЛУГИ И РЕСУРСИ
Начало
УниБИТ
За проекта
Резюме
Цели
Актуалност
Хипотеза
Очаквани резултати
Екип
Галерия
29.06.2022 – Семинар & премиера на книга
Информационни бази
Мобилни дигитални библиотеки
Български мобилни дигитални библиотеки
Български публични
Университетски библиотеки в България
Чужди мобилни дигитални библиотеки
Чужди публични
Чужди университетски библиотеки
Проекти и инициативи
Лидери в областта на мобилните библиотеки и обучение
Научни форуми
Нормативни документи и политики
На български език
На английски език
Публикации
Монография
На английски език
На български език
Контакти
Нормативни документи и политики на английски език
Beyond disruption: technology enabled learning futures; 2020 edition of Mobile Learning Week, 12-14 October 2020 : report
Council of Europe/EBLIDA guidelines on library legislation and policy in Europe
Digital libraries in education, science and culture: analytical survey – UNESCO
Education 2030. Incheon Declaration: Towards inclusive and equitable quality education and lifelong learning for all
Education for All. Global monitoring report: Reaching the marginalized, 2010
Futures for Higher Education and ICT: Changes Due to the Use of Open Content
IFLA Strategic Plan 2016-2021
IFLA Strategy 2019-2024
IFLA/UNESCO Public Library Manifesto
Libraries and implementation of the UN 2030 Agenda
Llibrary legislation and policy in Europe. Results of questionnaire interim report - EBLIDA
Mobile learning and policies: key issues to consider - UNESCO
Mobile Learning for teachers. Global themes - UNESCO
The Future of Mobile Learning. Implications for Policy Makers and Planners
The Futures of Learning 3: What Kind of Pedagogies for the 21-st Century? Education Research and Foresight. Working Papers. UNESCO. 17.01.2018.
Transforming our world: The 2030 agenda for sustainable development
Trend Report 2016 Update
Trend Report 2018 Update
Trend Report 2019 Update
Trend Report 2021 Update
Turning on Mobile Learning. Global Themes - UNESCO