Centre for Continuing Education-University of Sydney - Центърът за продължаващо образование, основан през 1984 г. от Университета в Сидни, предоставя хиляди кратки курсове в широк спектър от области. Много курсове се провеждат вечер, идеални за работещи професионалисти, които искат да придобият нови умения или да разгърнат творческия си потенциал. От бизнес и мениджмънт до история на изкуството и езици, курсовете на центъра са предназначени да развиват умения и знания във всяка избрана професионална, лична или академична област, представляваща интерес.
Centre for Continuing Professional Development-Imperial College London - Центърът подкрепя дейностите на всички служители, които преподават на студенти в колежа чрез Отдела за развитие на образованието (EDU), а също така осигурява Центъра за академичен английски език. По-широкото образование на студентите на колежа включва изследвания по хуманитарни науки, социални науки, езици и бизнес и се наблюдава от Центъра за съвместни учебни изследвания, който предоставя програмата Imperial Horizons, а също така предлага следдипломни курсове по научна комуникация. Центърът за продължаващо професионално развитие (CPD) провежда кратки курсове за външни специалисти, работещи в областта на науката, технологиите и медицината.
e-Learning & Innovative Pedagogies Research Network - Основана през 2006 г., Изследователската мрежа за електронно обучение и иновативна педагогика е обединена около обща грижа за новите технологии в обучението и интерес за изследване на възможностите за иновативни педагогики.
HathiTrust-international community of research libraries - HathiTrust представлява партньорство на големи изследователски институции и библиотеки, които работят, за да гарантират, че културните записи са запазени и ще бъдат достъпни и в бъдеще. Има повече от 100 партньора в HathiTrust и членството е отворено за институции от цял свят. Мисията на HathiTrust е да допринася за общото благо чрез събиране, организиране, съхраняване, комуникация и споделяне на записите на човешкото познание.
IAMLearn (International Association for Mobile Learning) - IAMLearn is a membership organization to promote excellence in research, development and application of mobile and contextual learning. It organizes the annual mLearn international conference series and manages the website to collate and disseminate information about new projects, emerging technologies, and teaching resources. The „Projects“ link covers a wide variety of mobile learning initiatives.
Jacobs Institute for Innovation in Education - Институт за научноизследователска и развойна дейност с нестопанска цел, в областта на приобщаващите иновации и лидерството в образованието. Институтът е част от Училището по лидерство и образователни науки към Университета в Сан Диего и участва в пионерски изследвания и оценка и разработване на иновативни учебни програми и технологии и подкрепя професионалното обучение, основано на науките за обучение. Мисията на института е да насърчава включването, многообразието и социалната справедливост в образованието.
Khan Academy - Предлага практически упражнения, видеоклипове с инструкции и персонализирано табло за учене, които позволяват на учащите да учат със собствено темпо в класната стая или извън нея. Занимават се с математика, природонаучни дисциплини, компютърно програмиране, история, история на изкуството, икономика и др. Нашите математически мисии насочват учащите от детската градина към смятането, използвайки най-съвременна адаптивна технология, която идентифицира силните страни и пропуските в обучението. Партнират си с институции като НАСА, Музея на модерното изкуство, Калифорнийската академия на науките и MIT, за да предлагат специализирано съдържание. Налична българска версия.
Lahore University of Management Sciences–Centre for Continuing Education Studies (CES) - Посветен е на разширяването на образователните възможности за различни учебни общности в Пакистан. Програмите, проектирани и предоставени от експерти в индустрията и учени, са съобразени с нуждите и очакванията на учащите от различни сфери. Чрез широка гама от курсове, предлагани в различни области и формати, CES се стреми да подкрепи студенти, професионалисти и нетрадиционно учащи се да преследват своите новооткрити интереси, да преоткрият старите си страсти, да развият професионален опит или просто да разширят своите интелектуални хоризонти.
Lake County School District Mobile Center - Мобилният учебен център доставя основни училищни ресурси директно до кварталите на окръг Лейк, за да гарантира, че учениците и семействата имат каквото е необходимо, за да бъдат здрави, щастливи и успешни. Предвидените резултати от програмата са увеличен достъп до ресурси, които улесняват академичния успех, социалната свързаност и подобреното благосъстояние. 100% от семействата, живеещи в отдалечени общности с ограничен или ненадежден интернет, имат достъп до Центъра за обучение поне веднъж седмично. Най-малко 70% от студентите, които имат достъп до Центъра за обучение, използват преподавателска подкрепа по време на престоя си в автобуса по време на цикъла на безвъзмездна помощ.
Learning Without Frontiers (LWF) - Основана от Греъм Браун-Мартин през 2004 г. Програмата обединява международни лидери, политици и иноватори от секторите на образованието, технологиите и развлечението, за да се свържат и да участват в нов диалог за бъдещето на обучението. Признавайки как достъпните, разрушителни технологии предизвикват традиционните подходи към образованието в индустриален мащаб, общността на LWF заема глобално уважавана лидерска позиция в използването на мобилни технологии, игри, социални медии, отворен код и други дигитални платформи за подпомагане на обучението. Дискусията обаче не е за технологиите, а за това как обществото се променя в дигиталната ера и как нашият подход и платформи за обучение отразяват, приемат и реагират на тези промени.
Life Edu program - Има за цел да даде възможност на децата и младите хора да правят по-безопасен и по-здравословен избор чрез образование. Програмата Life Ed Qld достигна до повече от 1,5 милиона студенти в Куинсланд през последните 30 години, давайки възможност на децата да правят безопасен и здравословен избор. Техните емблематични мобилни учебни центрове – понякога наричани Healthy Harold vans – са синоним на програмата. Освен че са дом на Healthy Harold, изградените по поръчка мобилни учебни центрове са оборудвани с най-съвременна 3D технология и ресурси, което позволява на екипа от преподаватели да предоставят програмите за ранно обучение и основно здравно образование в най- ангажиращ и въздействащ начин.
LMLG–London Mobile Learning Group - Обединява международна, интердисциплинарна група от изследователи от областта на културните и медийни изследвания, социологията, (социалната) семиотика, педагогика, образователни технологии, обучение, базирано на работа и обучение по дизайн. Групата е разработила теоретична и концептуална рамка за мобилно обучение около понятието културна екология. Аналитичното ангажиране с мобилното обучение на групата придобива формата на концептуален модел, в който образователните употреби на мобилни технологии се разглеждат в екологичен план като част от културен и педагогически контекст в трансформация.
MoLeaP - Базата данни за проекти за мобилно обучение е публична и безплатна и предлага данни за учители, изследователи и други (образователни) професионалисти, които се интересуват от обучение и преподаване с мобилни медии.
MoLeNET–Мрежа за мобилно обучение - Мрежа, която насърчава сътрудничеството и подкрепата между професионалистите по мобилно обучение. Тяхната цел е да подпомогнат развитието на проекти за мобилно обучение във висшето образование чрез корпоративно обучение. Екипът на MoLeNET предлага услуги по педагогически съвети, разработване на материали, професионално развитие, работа в мрежа, изследвания, оценка и др.
MoLeNET academy–Northampton College - През ноември 2009 г. Northampton College е един от само осемте колежа в страната, получили статут на MoLeNET academy в знак на признание за опита, който са развили в мобилното обучение. Като част от това получават капиталово финансиране за създаване на специален център за непрекъснато професионално развитие (CPD) за мобилно обучение. Академията е център за високи постижения за CPD за мобилно обучение и ще подкрепи два нови микро проекта MoLeNET Phase 3 (в Portland College, Mansfield College и Dearne Valley College) и ще допринесе за изграждане на капацитет за мобилно обучение в английския FE сектор. Академията е базирана в колежа Нортхемптън в Давънтри, където те предлагат вътрешни и външни събития за CPD, във връзка с MoLeNET и JISC East Midlands RSC. Предоставянето на Академията е напълно мобилно и като такова те също предлагат курсове извън сайта според заявката.
School of Education (SOE) at the Johns Hopkins University–New Horizons for Learning (NHFL) - От 1980 г. служи като водещ ресурс за образователна промяна чрез идентифициране, комуникация и подпомагане на прилагането на успешни образователни стратегии. Загрижена, че важни научни изследвания не достигат до повечето класни стаи, основателката Дий Дикинсън решава да създаде мрежа, за да достигне до учители с нова информация, която би искала тя да е имала, когато е била в класната стая. Ролята на NHFL винаги е била да дава видимост на ефективни практики и идеи на преподаване и учене, които все още не са достигнали до масовото течение, и да работи в координация с други реномирани мрежи и учебни общности, за да синтезира информацията, да превърне информацията в знание и знанието в практика.
Tribal Group – Глобален доставчик на софтуерни продукти и услуги за международните пазари на образование, обучение и знание. Работейки като едно цяло, те се фокусират върху това да помагат на клиенти си да предоставят съвършенство. Tribal е глобален мисловен лидер в m-learning. Те са активни в мобилното овластяване и учене от 20 години и са запалени по разширяването на възможностите за учене чрез използването на мобилни технологии. Те правят ученето чрез вашето мобилно устройство лесно и правят това, като предлагат задълбочено разбиране на педагогиката на мобилното обучение, позволявайки на широк кръг от организации да трансформират обучението чрез иновации и творчество, както и да бъдат високоефективни и гъвкави.
Работят както в Обединеното кралство, така и в международен план с работодатели, училища, колежи, университети и неправителствени организации, за да включат и вградят мобилното обучение във всички области на образованието и обучението. Работили са по голям брой проекти, включително:
- Малки възможности за обучение на мобилни устройства (BLOOM)
- MoLE Humanitarian Relief m-learning
- Проект за мобилно обучение на ESF
UNESCO–ICT in Education - Работи, за да помогне на правителствата и отделните лица да използват мобилни устройства за постигане на напредък на глобалното движение „Образование за всички“; отговаря на предизвикателствата на конкретни образователни контексти; допълват и обогатяват официалното образование; и като цяло прави ученето по-достъпно, справедливо и гъвкаво за учениците навсякъде.
Western Colorado Community College–Mobile Learning Lab - Бъдещето на машинната обработка си проправя път към Western Colorado Community College и селските общности на Western Slope, благодарение на щедър подарък, направен от семейство Sturm и ANB Bank. Дарението, което възлиза на близо половин милион долара, отива за изграждането на най-съвременна мобилна лаборатория за обучение. Класната стая с дължина 53 фута и ширина 8 фута предлага курсове по мехатроника за ученици от гимназията, възрастни учащи и служители, записани в обучение на компанията. Мобилната лаборатория за обучение може да пътува из Колорадо и може да спира в селски общности от всякакъв размер. Студентите получават разбиране за това как отделните системи работят заедно, за да накарат сложните устройства да работят, и се учат как да изграждат, поправят и стартират тези системи.